library
Головна » Фонди та колекції » Видавництво ОА

Видавництво Національного університету «Острозька академія»

21.04.2016

Психологічні основи соціальної перцепції майбутніх фахівців масових комунікацій

Посібник присвячений проблемі розвитку соціальної перцепції як професійно важливої характеристики майбутніх фахівців масових комунікацій.

21.04.2016

Психологічна діагностика та корекція посттравматичного стресового розладу особистості

У посібнику здійснено психологічний аналіз проблеми посттравматичного стресового розладу (ПТСР) та ін.

21.04.2016

Психологія мислення1

Підручник охоплює основний зміст нормативного курсу «Психологія мислення».

04.03.2020

Нариси воєнно-політичної історії України : навч. посіб. / Атаманенко В., Близняк М., Войтович Л. та ін. — вид. 2-ге, переробл. і доповн. — Острог, 2020. — 568 с.

У нарисах висвітлено головні етапи воєнно-політичної історії України з скіфських часів до сучасності, простежено головні етапи державотворення, проаналізовано збройну агресію Російської Федерації проти України. Окремо з’ясовано внесок у становлення і поступ вітчизняної воєнної справи видатних військових діячів.

04.03.2020

Кудінов С. Основи терорології : навч. посіб. / Сергій Кудінов, Ігор Рижов, Микола Романов — Острог : Вид-во НаУОА,2020. — 200 с.

У посібнику досліджуються теоретичні проблеми формування теророгенності соціальних систем і базові концепти антитерористичної безпеки.

Призначено для суб’єктів боротьби з тероризмом, правоохоронних та інших органів державної влади, закладів освіти.

Друкується в авторській редакції.

11.03.2020

Гандзілевська Г. Життєві сценарії українських емігрантів (психолого-акмеологічний дискурс) : монографія / Галина Гандзілевська. — Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2018. — 458 с.

У монографії подано результати комплексного дослідження життєвого сценарію як соціально-психологічного феномену в акмеперіоді. Сконцентровано увагу на конструктивних та деструктивних чинниках продуктивної реалізації його акмеологічного потенціалу в умовах еміграції на рівнях адаптації, самореалізації та акмеологізації.

11.03.2020

Ковальський М. Етюди з історії Острога: нариси про освітян ХХ ст. / Микола Ковальський ; упоряд. М. Б. Близняк. — Острог : Вид-во НаУОА, 2019. — 296 с.

У книзі вміщено нариси відомого українського історика доктора історичних наук, професора Миколи Павловича Ковальського (1929–2006) про острозьких освітян ХХ ст., уперше надруковані впродовж 1990–2004 рр. у регіональній пресі (переважно Острог, Дубно та Шепетівка). Крізь наратив ученого червоною ниткою проходить ідея історичної тяглості кращих українських освітянських традицій на Волині, які започаткував у XVI ст. меценат національної освіти та науки В.-К. Острозький.

11.03.2020

Кривицька О. Аналіз діяльності суб’єктів ринку страхування життя : монографія / Ольга Кривицька. — Острог, 2019. — 360 с.

У монографії досліджено особливості аналізу діяльності суб’єктів ринку страхування життя. Розглянуто фінансово-правові основи системи страхування життя. Розкрито інструменти аналізу ефективності ринку страхування життя. Доведено необхідність інформаційно-аналітичної бази управління компаніями зі страхування життя. Приділено увагу обліково-контрольним процедурам діяльності компаній зі страхування життя.

11.03.2020

Методичні поради з історії української літератури ХІХ століття / автор-укладач Ю. В. Миненко. — Острог : Вид-во НаУОА, 2019. — 52 с.

Методичні поради покликані допомогти студенту під час підготовки до практичних занять з курсу історії української літератури, що має на меті вивчення основних етапів становлення та еволюції художньої словесності впродовж XІX ст. і вироблення навичок практичного використання засвоєного матеріалу.

11.03.2020

Охріменко Г. В. Практикум з маркетингових комунікацій : методичні рекомендації для тренінгових вправ до семінарських занять до дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів та послуг» для студентів спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна с

У методичних рекомендаціях подаються тренінгові вправи та ділові ігри для проведення семінарських та практичних занять з дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів та послуг» для студентів зі спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» (спеціалізації «Документознавство та інформаційна діяльність»).