Видавництво Національного університету «Острозька академія» Підписатись на новини видавництва ОА RSS

У навчальному посібнику розглянуті головні концепції організації і проектування баз даних та баз знань, основні моделі їх побудови, архітектури СУБД і експертних систем. З урахуванням процесів цифровізаціїї розкриті напрямки розвитку технологій баз даних та баз знань, а також питання, які пов’язані з їх адмініструванням та захистом. Всі головні положення навчального посібника розглядаються з використанням прикладів і ілюструються відповідними графічними матеріалами. Зміст навчального посібника укладений у відповідності з чинною програмою курсу «Організація баз даних та баз знань».
Навчальний посібник призначений для студентів, викладачів та осіб, які цікавляться розробкою баз даних та додатків на основі баз даних, а також може бути використаний в якості основи для курсу лекцій по відповідним дисциплінам.

Підвищена активність у сфері створення кіберфізичних систем спрямована на пошук нових напрямів розвитку інформаційно-обчислювальних технологій, що сприятиме об’єднанню та інтегруванню різних за призначенням підсистем в єдину децентралізовану гнучку систему. Ця проблематика набуває актуальності з огляду на значне збільшення можливостей щодо практичної реалізації вимірювальних, обчислювальних та комунікаційних компонентів таких систем на основі сучасних технологічних досягнень у виготовленні інтегральних схем та засобів бездротового зв’язку. Передбачаються проекти взаємодії кібернетичних засобів (вимірювально-обчислювальних, комунікаційних, керуючих, вимірних) з фізичними процесами навколишнього світу. Розв’язання відповідних проблем потребує висококваліфікованих фахівців, які розуміються на сутності фізичних явищ та процесів. Цьому сприятиме пропонований навчальний посібник, в якому викладені базові положення фізичної науки з акцентуванням уваги на питаннях електромагнетизму та мікроелектроніки. Це дозволить майбутнім спеціалістам орієнтуватися в особливостях взаємодії фізичних процесів навколишнього світу з кібернетичними засобами (швидкість перебігу фізичних процесів порівняно з обчислювальними та комунікаційними можливостями кібернетичних засобів), питаннях фізичних процесів (лінійних, нелінійних, синергетичних), наявних можливостях визначити стан фізичного процесу (повнота інформації, точність) та можливого впливу на нього тощо. Наведений додатковий матеріал в розділах підкреслює єдність неживої і живої природи та прояву фізичних закономірностей в ній. Кожний розділ містить вимоги до знань та вмінь та питання для поточного комп’ютерного тестування.

У посібнику комплексно висвітлено теорію та практику правового регулювання адміністративно-юрисдикційної діяльності органів СБ України. Визначено правовий статус органів СБ України, як суб’єктів адміністративно-юрисдикційної діяльності, охарактеризовано функції та принципи зазначеної діяльності, запропоновано класифікацію та розкрито особливості адміністративно-юрисдикційних проваджень, що здійснюються органами державної безпеки.
Видання адресоване науковцям, викладачам і студентам спеціальності «національна безпека», юридичних факультетів, працівникам органів публічної влади.

У посібнику показано соціальні та правові аспекти, що мають місце в процесі управління національною безпекою України. Звернута увага на духовно-релігійну її складову.
Призначено для студентів що вивчають чи досліджують проблеми національної безпеки України в цілому та управлінських питань зокрема.
Друкується в авторській редакції.

Завдання посібника надати допомогу з актуальних питань компетентнісної складової особистісної культури вчителя, акцентувати увагу на техніці її розвитку. Пропонується набір методів дослідження компетентнісної складової вчителя з позиції суб’єктновчинкового підходу.
Для вчителів та майбутніх вчителів, які працюватимуть в умовах нової Української школи.

У збірнику публікуються матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Малиновські читання» (м. Острог, 5 жовтня 2021 року) на актуальну правову та державну проблематику. Наведені тези та статті науковців будуть цікаві як дослідникам питань історії, права та держави, так і практикам, викладачам, аспірантам та студентам.