Видавництво Національного університету «Острозька академія» Підписатись на новини видавництва ОА RSS

У монографії подано результати комплексного дослідження метакогнітивного моніторингу саморегульованої навчальної діяльності студентів ЗВО. Сконцентровано увагу на теоретико- методологічному аналізі феноменів метакогнітивного моніторингу та саморегульованої навчальної діяльності. Теоретично обґрунтовано і створено теоретико-концептуальну модель саморегульованої навчальної діяльності студентів. Емпірично визначено основні показники саморегульованої навчальної діяльності студентів на індивідуально-особистісному, мотиваційно-вольовому, когнітивному та метакогнітивному рівнях. Представлено апробовано тренінгову програму розвитку саморегульованої навчальної діяльності студентів. Сформовано психолого-методичні рекомендації формування компонентів саморегульованої навчальної діяльності студентів. Для науковців, науково-педагогічних працівників, психологів практиків, студентів та всіх, хто цікавиться проблемами саморегульованої навчальної діяльності, метакогнітивного моніторингу.

У навчальному посібнику зібрано тексти, аудіо та вправи з англійської мови, спрямовані на поглиблення знань та збагачення словникового запасу студентів лексикою в галузі гуманітарних наук, формування навичок усного та писемного мовлення, необхідних для виконання професійних завдань.
Для студентів гуманітарних галузей, які навчаються за спеціальностями «Культурологія», «Релігієзнавство», «Філософія».

У посібнику висвітлено державний лад, політичні системи та особливості зовнішньої політики азійських країн АТР. Зокрема, охарактеризовано особливості функціонування законодавчої та виконавчої влади. Показано взаємодію цих гілок влади, описано механізми роботи місцевих органів самоврядування, а також представництв законодавчої і виконавчої влади на місцях. В посібнику також висвітлено принципи діяльності органів контролю і судових інстанцій. Окрему увагу приділено головним векторам зовнішньої політики основних азійських гравців в АТР.

Спільність політичних, культурних і релігійних цінностей країн Центрально-Східної Європи — Угорщини, Чехії, Словаччини та Польщі — не вперше в історії підштовхує їх до спроб вирішення спільних проблем. Автори колективного посібника, підготовленого в межах проекту Вишеградським фондом (V4EaP Visegrad University Studies Grant No. 61610036), намагаються ознайомити читача з політичними, економічними та соціальними процесами в регіоні. Урахування позитивного досвіду країн Вишеградської четвірки спонукатиме до більш докладного вивчення процесів політичних, економічних, соціальних і безпекових трансформацій для швидкої інтеграції України до євроатлантичних структур.
Навчальний посібник буде корисним для студентів-політологів,міжнародників, журналістів, культурологів, викладачів соціальних і гуманітарних дисциплін, а також для тих, хто цікавиться політичними трансформаціями в країнах Вишеградської групи та їхнім політичним досвідом для України.

Курс сучасної української мови спрямований на те, щоб навчити студентів користуватися нормами літературної мови в різноманітних практичних мовленнєвих сферах, видах мовленнєвої діяльності; спонукає до мовленнєвої довершеності, яка виявляється в логічності, точності, чистоті, багатстві, виразності висловлювань, прагненні оволодіти мовою, її зображувальними, термінологічними, емоційно-експресивними багатствами.

Монографія присвячена дослідженню однієї з нагальних та знакових проблем сучасних антропології та філософії — релігійній комунікації. Чи може масова культура впливати та змінювати усталені та випробувані часом способи релігійної комунікації? Як різні релігії та церкви реагують на виклики інформаційного суспільства? Чому сучасний вірянин є носієм усіх рис масової культури та діє як споживач навіть у релігійному спілкуванні? Що таке медіа-релігійність?
Аналіз цих та інших питань дає змогу зрозуміти, як трансформується людина та її погляди під впливом масмедіа, інформаційного суспільства та масової культури. Масова релігійна комунікація висвітлюється через діяльність преси, радіо, телебачення, Інтернету та нових медіа, таких як соціальні мережі.