Видавництво Національного університету «Острозька академія»
.jpg)
У збірнику публікуються матеріали круглого столу «Актуальні проблеми та перспективи розвитку публічного права в сучасних умовах» (м. Острог, 16 травня 2022 року) на актуальну державно-правову проблематику. Наведені тези доповідей розкривають сучасний стан та проблематику функціонування державно-правових інститутів в умовах воєнного стану та перспективи їх реформування у ході євро інтеграційного процесу.
.jpg)
У монографії висвітлено результати комплексного дослідження емоційного інтелекту в структурі точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів ЗВО. Увагу зосереджено на теоретико-емпіричному вивченні особли востей прояву емоційного інтелекту в структурі точності метакогнітивного моніто рингу. Обґрунтовано та побудовано теоретико-концептуальну модель зв’язку емоційного інтелекту з точністю метакогнітивного моніторингу, досліджено особливості прояву емоційного інтелекту в структурі точності метакогнітивного моніторингу, представлено апробовану тренінгову програму підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів засобами емоційного інтелекту, розроблено психолого- дидактичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу.
Для науковців, науково-педагогічних працівників, психологів-практиків, здобувачів вищої освіти та всіх суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють з інформацією
.jpg)
У посібнику презентовано теоретичні та історико-літературні аспекти розвитку української метадрами у світовому контексті, а також методологію метадраматичного аналізу творів українських драматургів ХХ століття, зокрема й представників еміграційної літератури.
Розраховано на викладачів і студентів, широке коло філологів, театрознавців й усіх, хто цікавиться українською драматургією та театром.

У збірнику містяться статті студентів та молодих науковців, присвячені питанням гібридної та інформаційної війни у теоретичному та прикладному аспектах.
Збірник рекомендовано політологам, філологам, журналістам і всім тим, хто цікавиться проблемами гібридної та інформаційної війни РФ проти України.

У збірнику містяться статті студентів та молодих науковців, присвячені питанням гібридної та інформаційної війни у теоретичному та прикладному аспектах.
Збірник рекомендовано політологам, філологам, журналістам і всім тим, хто цікавиться проблемами гібридної та інформаційної війни РФ проти України.

У тезах Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції розкрито питання розвитку фінансово-кредитних відносин в ринкових умовах, фінансово-бюджетного механізму та його впливу на розвиток економіки, податків та податкової політики у фінансовій системі країни, фінансів суб’єктів господарювання, економічних відносин України в глобалізаційних процесах.
.jpg)
У збірнику містяться статті студентів та молодих науковців, присвячені проблемам інформаційної війни та засобам пропагандистського впливу Російської Федерації проти України.
Збірник рекомендовано студентам-філологам, політологам та всім, хто цікавиться проблемами інформаційної війни РФ проти України.

У монографії досліджено теоретичні, методологічні та практичні аспекти інформаційної війни РФ проти України. Розкрито зміст фейків, меседжів і наративів, спрямованих проти України упродовж 2014–2022 рр., їхню роль у конвенційній війні РФ. Розглянуто вербальні маніпуляції, їхні комунікативні та когнітивні засади. Увагу зосереджено на структурі інформаційного впливу, інструментах інформаційної війни, комунікативних і когнітивно-психологічних особливостях системи інформаційного впливу.
Книга може бути корисною для всіх, хто цікавиться питаннями інформаційної війни, інформаційно-психологічними операціями, роллю ЗМІ у інформаційному протиборстві, внутрішньою та зовнішньою політикою воюючих сторін, військовими конфліктами.

Методичні поради призначені для здобувачів вищої освіти, викладачів та психологів, а також усіх суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють з інформацією. У порадах висвітлено теоретико-методологічні засади вивчення чинників емоційного інтелекту, окреслено можливі шляхи встановлення та підвищення рівня емоційного інтелекту студентів.

Методичні поради призначені для здобувачів вищої освіти, викладачів та психологів, а також усіх суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють з інформацією. У порадах висвітлено теоретичний аспект вивчення взаємозв’язку емоційного інтелекту з основними характеристиками метапізнання в навчальній діяльності студентів, окреслено можливі шляхи підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в студентів засобами емоційного інтелекту.