library
Головна » Фонди та колекції » Видавництво ОА

Видавництво Національного університету «Острозька академія»

07.09.2023

Сучасні тенденції розвитку законодавства України в умовах воєнного стану : матеріали круглого столу (м. Острог, 16 травня 2022 р.) / за ред. проф. І. В. Дробуш, доц. О. О. Дацюка. Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2023.

У збірнику публікуються матеріали круглого столу «Актуальні проблеми та перспективи розвитку публічного права в сучасних умовах» (м. Острог, 16 травня 2022 року) на актуальну державно-правову проблематику. Наведені тези доповідей розкривають сучасний стан та проблематику функціонування державно-правових інститутів в умовах воєнного стану та перспективи їх реформування у ході євро інтеграційного процесу.

14.03.2023

Августюк М. Емоційний інтелект у дискурсі точності метакогнітивного моніторингу : Монографія / Марія Августюк. — Острог : Вид-воНаУОА, 2023. — 374 с.

У монографії висвітлено результати комплексного дослідження емоційного інтелекту в структурі точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів ЗВО. Увагу зосереджено на теоретико-емпіричному вивченні особли востей прояву емоційного інтелекту в структурі точності метакогнітивного моніто рингу. Обґрунтовано та побудовано теоретико-концептуальну модель зв’язку емоційного інтелекту з точністю метакогнітивного моніторингу, досліджено особливості прояву емоційного інтелекту в структурі точності метакогнітивного моніторингу, представлено апробовану тренінгову програму підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів засобами емоційного інтелекту, розроблено психолого- дидактичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу. Для науковців, науково-педагогічних працівників, психологів-практиків, здобувачів вищої освіти та всіх суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють з інформацією.

09.01.2023

Вісич О. Українська метадрама ХХ століття : навчальний посібник для студентів філологічних спеціальностей закладів вищої освіти. — Острог : Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2022. — 244 с.

У посібнику презентовано теоретичні та історико-літературні аспекти розвитку української метадрами у світовому контексті, а також методологію метадраматичного аналізу творів українських драматургів ХХ століття, зокрема й представників еміграційної літератури. Розраховано на викладачів і студентів, широке коло філологів, театрознавців й усіх, хто цікавиться українською драматургією та театром.

30.12.2022

Студентські наукові записки. Серія «Політологія та національна безпека». Острог : Вид-во НаУОА, 2022. Вип. 1. 102 с

Збірник присвячено важливим проблемним питанням політичної науки та національної безпеки. Збірник містить кращі статті студентів обох спеціальностей кафедри національної безпеки та політології.

12.12.2022

Студентські наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» / ред. кол. : А. О. Худолій, І. В. Ковальчук. — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — Вип. 17. — 98 с.

У збірнику містяться статті студентів та молодих науковців, присвячені питанням гібридної та інформаційної війни у теоретичному та прикладному аспектах. Збірник рекомендовано політологам, філологам, журналістам і всім тим, хто цікавиться проблемами гібридної та інформаційної війни РФ проти України.

25.11.2022

Фінансова система країни: тенденції та перспективи розвитку : матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. інт.-конф. (м. Острог, 21 жовт. 2022 р.). — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — 364 с.

У тезах Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції розкрито питання розвитку фінансово-кредитних відносин в ринкових умовах, фінансово-бюджетного механізму та його впливу на розвиток економіки, податків та податкової політики у фінансовій системі країни, фінансів суб’єктів господарювання, економічних відносин України в глобалізаційних процесах.

01.11.2022

Студентські наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» / ред. кол. : А. О. Худолій, І. В. Ковальчук. — Острог : Вид-во НаУОА. — Вип. 16. — 2022. — 86 с

У збірнику містяться статті студентів та молодих науковців, присвячені проблемам інформаційної війни та засобам пропагандистського впливу Російської Федерації проти України. Збірник рекомендовано студентам-філологам, політологам та всім, хто цікавиться проблемами інформаційної війни РФ проти України.

01.11.2022

Худолій А. Інформаційна війна 2014–2022 рр. : монографія. / Анатолій Худолій. — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — 208 с.

У монографії досліджено теоретичні, методологічні та практичні аспекти інформаційної війни РФ проти України. Розкрито зміст фейків, меседжів і наративів, спрямованих проти України упродовж 2014–2022 рр., їхню роль у конвенційній війні РФ. Розглянуто вербальні маніпуляції, їхні комунікативні та когнітивні засади. Увагу зосереджено на структурі інформаційного впливу, інструментах інформаційної війни, комунікативних і когнітивно-психологічних особливостях системи інформаційного впливу. Книга може бути корисною для всіх, хто цікавиться питаннями інформаційної війни, інформаційно-психологічними операціями, роллю ЗМІ у інформаційному протиборстві, внутрішньою та зовнішньою політикою воюючих сторін, військовими конфліктами.

18.10.2022

Августюк М. М. Методичні поради до підвищення рівня емоційного інтелекту в здобувачів вищої освіти / Августюк Марія Миколаївна. — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — 94 с.

Методичні поради призначені для здобувачів вищої освіти, викладачів та психологів, а також усіх суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють з інформацією. У порадах висвітлено теоретико-методологічні засади вивчення чинників емоційного інтелекту, окреслено можливі шляхи встановлення та підвищення рівня емоційного інтелекту студентів.

18.10.2022

Августюк М. М. Методичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в здобувачів вищої освіти засобами емоційного інтелекту / Августюк Марія Миколаївна. — Острог : Вид-во НаУОА, 2022. — 78 с.

Методичні поради призначені для здобувачів вищої освіти, викладачів та психологів, а також усіх суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють з інформацією. У порадах висвітлено теоретичний аспект вивчення взаємозв’язку емоційного інтелекту з основними характеристиками метапізнання в навчальній діяльності студентів, окреслено можливі шляхи підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в студентів засобами емоційного інтелекту.