library
Головна » Бібліотека » Новини » Clarivate запрошує усіх охочих взяти участь у вебінарах липня 2021

Clarivate запрошує усіх охочих взяти участь у вебінарах липня 2021

01.07.2021

 
 
Слухачі, які були присутні більше 90 % основного часу вебінару, протягом трьох робочих днів отримують сертифікат учасника. Реєстрацію на вебінари – відкрито, перейдіть за посиланням, натисніть Register, заповніть анкету, не забувайте поділитися інформацією з колегами. Зважайте, що Webex не підтримує операційну систему XP.
 
 
6 липня 2021
Тема: Авторські ідентифікатори: Publons|ResearcherID, ORCID та інші
Тези: Складнощі при пошуку робіт певного автора. Показники що застосовуються для оцінки наукового ддоробку автора, зокрема у Web of Science Core Collection (кількість статей, цитувань, h-index (індекс Гірша), beamplot. Підготовка звітів про публікаційну діяльність для науковця, відділу, установи. Порівняння функції і можливості авторських ідентифікаторів. Створення наповнення, застосування Publons|ResearcherID, ORCID, ResearchGate, Google Scholar. Відповіді на запитання з реєстраційних анкет.
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/2TbDWrK
16:15–17:15   https://bit.ly/3qzsumi


8 липня 2021
Тема: Оновлений Journal Citation Reports
Тези: 30 червня 2021 анонсовано вихід нового Journal Citation Reports: аналітичного інструменту на основі даних Web of Science Core Collection в якому можна детально проаналізувати видання для яких розраховується імпакт фактор Journal Impact Factor (JIF). На вебінарі розглянемо новий інтерфейс програми, основні показники, які можна визначити для видання, чоvу не розраховуєтьcя імпакт фактор для суто гуманітарних видань, що показує нова метрика Journal Citation Indicator (JCI), яку інформацію можемо отримати, як її зберегти. Як застосувати інструмент для підбору та оцінки видання для публікації власних результатів та для формування стратегії розвитку видання. І звісно про вартість публікації та де друкуватися езкоштовно. Відповіді на запитання з реєстраційних анкет.
Реєстрація:
10:15–11:15   https://bit.ly/3x1rwl5
16:15–17:15   https://bit.ly/35qVseq