Головна » Бібліотека » Бібліотека рекомендує » Наукова бібліотека рекомендує книгу Джона Тейлора Гатто “Прихована історія американської освіти: глибоке досліження в'язниці сучасного шкільного навчання”
Наукова бібліотека рекомендує книгу Джона Тейлора Гатто “Прихована історія американської освіти: глибоке досліження в'язниці сучасного шкільного навчання”
14.02.2017
Наукова бібліотека рекомендує книгу Джона Тейлора Гатто “Прихована історія американської освіти: глибоке досліження в'язниці сучасного шкільного навчання”
“Прихована історія американської освіти” розповідає про систему шкільного навчання в США від самих її витоків до сьогодення. Автор надзвичайно грунтовно аналізує різні періоди і філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській, а, почасти, і в світовій історії загалом, адже всі процеси, що відбуваються у суспільстві, є тісно пов'язаними між собою. Він викриває проблеми сучасної освіти і показує, як, коли і чому саме вони виникли.
“Прихована історія американської освіти” може бути доброю основою для тих, хто хоче збагнути, а відтак — подолати вади сучасного шкільного навчання — не тільки у США, а й в Україні, адже деякі проблеми є спільними, а дещо ми запозичуємо просто тепер.
“Єдиний реальний спосіб вирватися з цієї пастки, в якій неможливий подальший розвиток людства, — зректися принципу централізації шкільного навчання у таких його проявах, як загальнодержавні цілі, загальнодержавне тестування... та всі інші елементи утопічної програми, що супроводжують їх. Зі шкільного навчання потрібно забрати систему та знищити її. Більш ніж два сторіччя тому Адам Сміт дав нам правильне визначення, що багатство націй є наслідком свободи, а не опікунства. Зв'язок між корпоративною економікою, загальнодержавною політикою та шільним навчанням — це хвороба колективізму, яку потрібно подолати, щоб діти виросли самостійними, творчими людьми, здатними здійняти вільне суспільство до неймовірних висот”.
За словами авторів проекту українського видання, “Прихована історія...” — книжка, яка потрібна кожному, хто не задоволений сучасним шкільництвом (якщо звернутися до української статистики, то це понад 62% громадян України) і хто шукає виходу з глухого кута.