Психологія професійної самосвідомості студентів
01.01.1970
У навчально-методичному посібнику розкрито зміст понять професійної самосвідомості та професійної Я-концепції, здійснено структурно-функціональний аналіз професійної самосвідомості, розглянуто питання діагностики рівня її сформованості. На прикладі майбутніх юристів розкривається питання цілеспрямованого формування професійної самосвідомості на етапі навчання у ВНЗ. Окрема увага приділена когнітивному та метакогнітивному підходам до виділеного предмета дослідження. Порушується проблема академічної Я-концепції та її зв’язку з навчальними досягненнями студентів.
Посібник адресований насамперед студентам психологічних та юридичних спеціальностей, аспірантам, а також може бути корисний тим, хто цікавиться проблемами особистісного та професійного розвитку.