library
Головна » Фонди та колекції » Видавництво ОА » Онлайнова журналістика: специфіка, завдання, аудиторія

Онлайнова журналістика: специфіка, завдання, аудиторія

30.08.2013

«Онлайнова журналістика: специфіка, завдання, аудиторія»: [збірник наукових доповідей]. / Передм. та впорядк. В. М. Назарук. – Острог: ІГСУ, Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2013. – 136 с. – Додатки: Диск «Матеріали україно-польського науково-практичного семінару 6-7 лютого 2013 р.». (Серія «Медіа-текст в системі культури». Випуск 2).

У збірнику науковці, які досліджують соціальні комунікації та практики мас-медіа аналізують різноманітні аспекти функціонування, формування контенту та впливу на аудиторію новітніх онлайн-медіа. Під час підготовки збірника наукових доповідей використано матеріали україно-польського науково-практичного семінару (6-7 лютого 2013 року, м.Острог). Для журналістів, викладачів та студентів – усіх, хто цікавиться тенденціями розвитку сучасних мережевих медіа.