Clarivate запрошує усіх охочих взяти участь у вебінарах березня 2021
19.02.2021
Publish not perish, или как не погибнуть при публикации. 4 березня 9:00–11:00. Дві теми, два лектора, дві години, один сертифікат.
- Система "Антиплагиат" в помощь автору научных публикаций
- Что такое «Антиплагиат» и как он работает
- Заимствования в публикации: правомерные и нет
- Как повысить оригинальность текста и надо ли
- Допустимо ли самоцитирование в научной статье
- Ответы на ваши вопросы
Лектор: Ольга Беленькая. Руководитель учебно-методического центра компании «Антиплагиат»
- РесурсыClarivateдля авторов
- Поиск, анализ, использование литературы по теме исследования в Web of Science Core Collection
- Подбор и оценка журнала для публикации. JCR и MJL
- Вызовы открытого доступа. Как опубликоваться бесплатно.
- Быстрое (пере)оформление публикации по формату издания без ошибок. EndNote
- Авторские идентификаторы – ResearcherID и ORCID
- Ответы на ваши вопросы
Лектор: Тихонкова Ирина, к.б.н., Информационно-аналитические ресурсы и обучение. Clarivate
Реєстрація за посиланням https://bit.ly/2NxxJn6
9 березня 2021
Тема: Можливості ресурсів Clarivate для успішної грантової заявки
Тези: Джерела Інформації про грантову підтримку у Web of Science Core Collection. Пошук і аналіз літератури, видань, майбутніх партнерів, джерел фінансування, оцінка власних шансів за допомогою бази. Аналіз ефективності співпраці за допомогою аналітичної системи InCites. Процедури та особливості оцінювання грантових заявок і на що варто звернути увагу при написанні проекту.
Реєстрація:
10:15–11:15 https://bit.ly/3qgCtf7
16:15–17:15 https://bit.ly/3jFSoB8
10 березня 2021
Тема: Хижацькі видання: розпізнати і не припуститися помилки
Тези: Важливим етапом наукової діяльності є оприлюднення отриманих даних. З появою електронних видань, відкритого доступу, створення видання технічні аспекти не є досить складними. В деяких країнах формалізуються вимоги до видань в яких мають бути оприлюднені результати що виносяться на захист або отримання наукових звань. Мета цього - краще представлення світовій науковій спільності здобутків наших науковців. Проте часто через довірливість або відсутність досвіду, науковці як молоді так і поважного наукового віку стають жертвою хижацьких видань, які з’явилися у відповідь та вимоги ринку, не є майданчиками для обміну досвідом, а часто є або піратськими копіями знаних видань, або намагаються під них мімікрувати. Публікація в хижацьких виданнях це втрата результатів, часу, грошей і найголовніше репутації. Протягом вебінару обговоримо основні типи хижацьких видань, на що варто звернути увагу при доборі видання, як перевірити індексацію видання у наприклад Web of Science Core Collection
Реєстрація:
10:15–11:15 https://bit.ly/3jFKibT
16:15–17:15 https://bit.ly/3qfT82n
11 березня 2021
Тема: Оцінка здобутків і співпраці установ за даними Web of Science Core Collection та InCites
Тези: Складнощі та шляхи подолання пошуку і аналізу публікацій установи. Критерії ефективності співпраці. Визначення лідерів та розробка стратегії розвитку. Створення та підтримання в актуальному стані профілю установи. Пошук партнерів для виконання проектів. Відповіді на ваші запитання.
Реєстрація:
10:15–11:15 https://bit.ly/3qcXVla
16:15–17:15*
https://bit.ly/2LDkMa4
* в рамках щомісячних вебінарів кожного другого четверга серії «Clarivate науковцям» або місце зустрічі змінити неможна
12 березня 2021
Тема: Journal Citation Reports
Тези: Для видань, що індексуються у Science Citation Index Expanded Social Science Citation Index за даними Web of Science Core Collection розраховується імпакт-фактор – показник впливовості видання. Формула, які є варіації, що таке квартиль для чого (не) варто застосовувати. Як перевірити імпакт-фактор та індексацію журналу у Web of Science Core Collection. Видання відкритого доступу і де можна опублікувати безкоштовно. Journal Citation Reports – це колекція видань з імпакт-фактором, що дозволяє аналіз видань певної предметної галузі і окремого журналу, порівняння та збереження списку обраних видань. Відповіді на ваші запитання.
Реєстрація:
10:15–11:15 https://bit.ly/3penyAE
16:15–17:15 https://bit.ly/3d5YZnh