Видавництво Національного університету «Острозька академія» Підписатись на новини видавництва ОА RSS

Функционирование современного рыночного механизма в условиях относительного равновесия и стабильности исключительно за счет экономических средств государственного регулирования связано с особенностями функционирования экономики на макроуровне (циклические колебания, экономический рост и др.), так и несовершенством рыночного механизма. Поэтому предназначение этой книги – содействовать выработке методологических и теоретических оснований для практического проведения тотальной экономической модернизации украинской и белорусской экономик.

У навчальному посібнику викладено основи психогігієни, що включають у себе психогігієнічні умови ефективного розвитку та виховання, психогігієну професійної діяльності психолога, сімейних відносин, а також різних сфер особистості.
Для студентів психологів, практичних психологів, соціальних працівників, а також усіх, хто прагне досягнути в житті особистісного благополуччя.

Навчальні матеріали містять вступ, навчально-тематичний план, програмний матеріал до вивчення дисципліни «Вступ до мовознавства», контрольні питання, словник-мінімум мовознавчих термінів, список основної та рекомендованої літератури. Методичні рекомендації адресовані студентам-філологамочної та заочної форм навчання, учителям-словесникам.

У навчально-методичному посібнику подані теми та плани семінарських занять, тематика рефератів відповідно до навчальної програми з курсу «Історія України», призначені для самостійної підготовки студентів. Наведена рекомендована література. До структури посібника включено основні терміни та поняття й перелік основних дат з історії України. Для студентів університету, що вивчають курс «Історія України».

У книзі висвітлено найважливіші етапи діяльності першої школи вищого типу східнослов’янських народів – Острозької слов’яно-греко-латинської академії (1576-1636). Розглянуто культурно-освітню працю її засновника князя К.-В. Острозького та найвідоміших просвітників Острозького осередку, проаналізовано їх духовну спадщину (богословські, полемічні та дидактичні твори). Показано нелегкий шлях відродження та розвитку сучасної академії – від колегіуму до Національного університету – одного з провідних ВНЗ України. Книга може використовуватись як посібник для студентів за спеціальностями: історія, культурологія, педагогіка.

Монографія присвячена філософському осмисленню міста як специфічного, складного та неоднозначного феномену культури. Місто розглядається як світ людського буття, що проявляється у просторовому та часовому, світоглядному та ідентичністному, повсякденному та святковому, тілесному та артефактному вимірі. Винятковою рисою дослідження є спроба помислити місто як ідею, реалізовану та визначену людським буттям, а відтак – неможливу без людини в жодному історичному інваріанті.